ІСТОРИЧНО ІНФОРМОВАНЕ ВИКОНАВСТВО ЯК ЧИННИК МУЗИЧНОГО СТИЛЕТВОРЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1044

Ключові слова:

історично інформоване виконавство, музичне стилетворення, музика бароко, стиль, інтерпретація, виконавська свобода та несвобода

Анотація

У центрі уваги перебуває історично інформоване виконавство (ІІВ) як ключовий чинник формування музичного стилю в процесі інтерпретації музики барокової доби. Досліджується феномен співіснування свободи та несвободи у виконавстві, що проявляється через творчу свободу та естетичні обмеження, зумовлені історичними, культурними та теоретичними рамками. Розглянуто передумови складності інтерпретації барокової музики, зокрема вплив теоцентризму, теорії афектів, особливості орнаментики, нерівномірних темперацій та імпровізації. Аналітичною оптикою дослідження є взаємодія музичних і позамузичних чинників, що формують стиль ІІВ, а також його роль у сучасному соціокультурному дискурсі.

Біографія автора

Сергій ГАВРИЛЮК , Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка

доктор мистецтва, старший викладач кафедри струнно-смичкових інструментів

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

ГАВРИЛЮК , С. (2025). ІСТОРИЧНО ІНФОРМОВАНЕ ВИКОНАВСТВО ЯК ЧИННИК МУЗИЧНОГО СТИЛЕТВОРЕННЯ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 189–195. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1044

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 11 12 13 14 15 16 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.