ПРИНЦИПИ ДЕКОНСТРУКЦІЇ У СУЧАСНОМУ ВІЗУАЛЬНОМУ МИСТЕЦТВІ : УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi49.859

Ключові слова:

деконструкція, сучасне візуальне мистецтво, арт-практика, українська культура, ідентичність.

Анотація

Досліджується специфіка практик деконструкції у творчості українських митців кінця ХХ – ХХІ століття з огляду на суспільні реалії. Встановлено, що сучасне візуальне мистецтво виступає інструментом самоідентифікації нації та простором переосмислення важливих для української культури настанов і наративів.
Розглянуто основні напрями творчої діяльності художників у цьому контексті: деконструкція історичного досвіду, національних культурних символів і переосмислення національної ідентичності; деконструкція соціальних та політичних міфів минулого і сучасності; деконструкція суспільних уявлень про ґендер і ґендерні відносини. Постмодерністські трансформації художнього простору, поява нових художньо-мистецьких форм, розширення арсеналу художніх засобів завдяки використанню нових технологій дозволяють художникам здійснювати ґрунтовні та багатоаспектні дослідження сучасних соціокультурних реалій.

Біографії авторів

Надія Копилова, Одеська державна академія будівництва та архітектури, Одеса

Кандидат культурології, старший викладач кафедри образотворчого мистецтва

Марина Сапунова, Одеська державна академія будівництва та архітектури, Одеса

 Кандидат архітектури, доцент кафедри образотворчого мистецтва

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-23

Як цитувати

Копилова, Н. ., & Сапунова, М. (2024). ПРИНЦИПИ ДЕКОНСТРУКЦІЇ У СУЧАСНОМУ ВІЗУАЛЬНОМУ МИСТЕЦТВІ : УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (49), 217–222. https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi49.859

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

Схожі статті

<< < 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.