ПРОГРАМНІСТЬ ЯК ФЕНОМЕН ІСТОРИЧНОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.765

Ключові слова:

програмність, еволюція програмності, термінологічні концепції програмності, проблематика програмності.

Анотація

Запропоновано розгляд поняття програмності в аспекті його історичного становлення. Розглянуті визначення і характеристики програмності в різних естетичних і стильових параметрах. Зроблені переклади і огляд іномовної довідникової   літератури,   присвяченої   даній   тематиці.   В   аналізах  перекладів  словників  виявлені  прообрази  в формуванні терміну «програмність». Визначені етапи еволюції феномену програмності. Окреслений спектр проблематики, пов’язаної з програмністю. Наголошено, що історична еволюція програмності в своїх проявах збігається з генеральною лінією розвитку музичного мистецтва в напрямку до синтезу з вербальними мистецтвами.

Біографія автора

Ніна Довгаленко , Одеська національна музична академія ім. А.В. Нежданової

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри історії музики і музичної етнографії

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-12

Як цитувати

Довгаленко , Н. . (2024). ПРОГРАМНІСТЬ ЯК ФЕНОМЕН ІСТОРИЧНОГО ДИСКУРСУ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, 48, 160–168. https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.765

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 1 2 3 4 5 6 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.