ТЕАТРАЛЬНИЙ КОСТЮМ І НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ:ЛІНІЇ ПЕРЕТИНУ

Автор(и)

  • Доброєр Н.В. Одеський національний політехнічний університет, м. Одеса
  • Анастасія Баторій Одеський національний політехнічний університет, м. Одеса

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi29.130

Ключові слова:

театральній костюм, національна ідентичність, сценічна репрезентація

Анотація

Продемонстровано зв’язок театрального костюма та національної ідентичності. Представлено кілька способів її репрезентації на прикладі репертуару Одеського українського музично-драматичного театру ім. В. В. Василька.
Доведено, що ефективність здійснюваної в національному театрі репрезентації етнокультурної ідентичності та її актуалізації в театральному костюмі, значною мірою обумовлена логікою розвитку історичного контексту.

Біографії авторів

Доброєр Н.В., Одеський національний політехнічний університет, м. Одеса

кандидат культурології, доцент, 

Анастасія Баторій, Одеський національний політехнічний університет, м. Одеса

магістр культурології

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-26

Як цитувати

Доброєр, Н., & Баторій, А. (2019). ТЕАТРАЛЬНИЙ КОСТЮМ І НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ:ЛІНІЇ ПЕРЕТИНУ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ КУЛЬТУРОЛОГІЯ), (29). https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi29.130

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

Схожі статті

<< < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.