ПОШТОВІ МАРКИ ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ 1918-1919 РОКІВ В ІСТОРИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІЙ ПАРАДИГМІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi29.122

Ключові слова:

надруки, провізорії, поштові марки, монетарна політика, поштовий зв’язок, революційні змагання, філателія

Анотація

Наведено огляд поштових марок Західно-Української Народної Республіки, введених до поштового обігу у 1918–1919 рр. Розглянуто процес їх трансформації від стану ужиткового до стану культурно-історичної пам’ятки державного та світового значення. Описано заходи, спрямовані на розвиток початкового періоду українського марковидавництва. Розвідку здійснено на підставі каталогізованих поштових марок Західно-Української Народної Республіки 1918–1919 рр., яким властива складна і багатоаспектна інформативна структура. Зображальний аспект поштової марки надав можливість сприйняття інформації, яка відіграє важливу роль у процесі науково-пізнавальної, державотворчої діяльності. Поштові марки, як елемент державності України першої пол. ХХ ст., репрезентують
політико-економічні документи, що своєрідним способом зафіксували соціальне-економічне й культурне життя того часу і сформували основи сучасного національного марковидання.

Біографія автора

Світлана Орєхова, Маріупольський державний університет, м. Маріуполь

кандидат історичних наук, доцент, докторант кафедри історичних дисциплін,

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-26

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ