ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОЇ РЕПУТАЦІЇ У СФЕРІ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1105

Ключові слова:

онлайн-репутація, соціокультурний менеджмент, комунікативні стратегії, соціальні мережі, цифрові платформи

Анотація

Обґрунтовано ефективність використання цифрових інструментів у побудові та підтримці репутації соціокультурних проєктів та інституцій як ключового елементу соціокультурного менеджменту на відміну від традиційного розуміння репутації як вторинного чи побічного ефекту діяльності. Зроблено висновок, що у цифрову епоху репутація соціокультурних інституцій стала динамічним ресурсом, який активно вибудовується насамперед через соціальні медіа, аналітику й цифрову комунікацію. Системне управління нею – це не лише опція, а й критично важлива умова ефективного функціонування соціокультурної сфери ХХІ століття.

Біографія автора

Людмила ДОСКІЧ, Київський національний університет культури і мистецтв

кандидат політичних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

ДОСКІЧ, Л. (2025). ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОЇ РЕПУТАЦІЇ У СФЕРІ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 599–603. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1105

Номер

Розділ

МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРУКТУРІ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 8 9 10 11 12 13 14 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.