РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖЕР У СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ УСТАНОВИ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРОЄКТІВ

Автор(и)

  • Оксана ПЕТІНОВА Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0002-1871-1201
  • Анна ДИЛЯН Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0002-9859-1042

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1102

Ключові слова:

рекламний менеджмент, соціокультурна установа, стратегічний розвиток, маркетингові комунікації, digital-маркетинг, культура, бренд, презентація проєктів, цінності

Анотація

Розглянуто стратегічну роль рекламного менеджера у розвитку соціокультурних установ та презентації їх проєктів. Визначено, що рекламний менеджмент є важливим інструментом комунікації, що поєднує аналітичні, управлінські та творчі підходи. Показано, що ефективна діяльність рекламного менеджера сприяє підвищенню впізнаваності установи, формуванню позитивного іміджу та залученню цільової аудиторії. Особливу увагу приділено презентації соціокультурних проєктів як ключового етапу просування культурного продукту. Презентація розглядається як комплексний комунікаційний процес, що поєднує маркетингову та естетичну складові, забезпечуючи емоційний контакт із публікою. Рекламний менеджер відіграє провідну роль у стратегічному розвитку культурних інституцій, забезпечуючи їх позиціонування, популяризацію та інтеграцію в сучасний культурний простір.

Біографії авторів

Оксана ПЕТІНОВА, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського»

доктор філософських наук, професор, професор кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Анна ДИЛЯН, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського»

здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності ОПП «Менеджмент соціокультурної діяльності»

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

ПЕТІНОВА, О., & ДИЛЯН, А. (2025). РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖЕР У СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ УСТАНОВИ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРОЄКТІВ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 580–587. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1102

Номер

Розділ

МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРУКТУРІ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.