КАВЕР-ВЕРСІЯ ЯК ПОСТМОДЕРНИЙ ФЕНОМЕН МУЗИЧНОЇ РЕІНТЕРПРЕТАЦІЇ

Автор(и)

  • Наталія КАЛІНІЧЕНКО Київська муніципальна музична академія ім. Р. М. Глієра

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1049

Ключові слова:

кавер-версія, постмодерн, музична реінтерпретація, інтертекстуальність, культурна пам’ять

Анотація

Розглядається феномен кавер-версії як постмодерний інструмент музичної реінтерпретації. У контексті практики створення каверу акцентується на основних принципах постмодерної естетики, серед яких інтертекстуальність, поліваріантність, цитатність, іронія та гра із сенсами. Показано, що кавер – це не вторинне наслідування, а самостійний художній акт, який поєднує повторення і трансформацію, створюючи нові культурні коди. Розглянуто соціокультурну функцію каверів, зокрема їхню роль у формуванні ідентичності, діалозі з музичною традицією та культурному брендингу в українській музичній індустрії.

Біографія автора

Наталія КАЛІНІЧЕНКО, Київська муніципальна музична академія ім. Р. М. Глієра

магістр музичного мистецтва, викладач кафедри співу та хорового диригування

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

КАЛІНІЧЕНКО, Н. (2025). КАВЕР-ВЕРСІЯ ЯК ПОСТМОДЕРНИЙ ФЕНОМЕН МУЗИЧНОЇ РЕІНТЕРПРЕТАЦІЇ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 222–225. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1049

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 19 20 21 22 23 24 25 26 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.