ТРАДИЦІЯ МУЗИКУВАННЯ ВЕСІЛЬНИХ КАПЕЛ ЗАХІДНОГО ПОДІЛЛЯ У 1940 – 1960-Х РОКАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1020

Ключові слова:

Західне Поділля, традиція музикування, інструментальні склади, музичне мистецтво, творчий універсалізм, мандрівне виконавство, інструменталіст

Анотація

Висвітлено способи гри на музичних інструментах весільними музикантами Західного Поділля у період 1940-1960-х років. Проаналізовано традиційні склади весільних капел, що діяли у той час у досліджуваному етнографічному районі, звертаючи увагу на гру дерев’яно-духових та ударних інструментів. Звернено увагу на впливи західноєвропейського академічного інструментарію на питомі українські склади та виявлення в них під час гри гармонічним способом мислення виконавців.

Біографії авторів

Степан БУРАНИЧ , Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

здобувач освітньо-наукового ступеня, кафедри музикознавства та методики музичного мистецтва

Богдан ВОДЯНИЙ , Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

кандидат педагогічних наук, професор кафедри музикознавства  та методики музичного мистецтва

Ірина БЕРМЕС, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка

доктор мистецтвознавства, професор, завідувачка кафедри вокально-хорового, хореографічного та образотворчого мистецтва

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

БУРАНИЧ , С., ВОДЯНИЙ , Б., & БЕРМЕС, І. (2025). ТРАДИЦІЯ МУЗИКУВАННЯ ВЕСІЛЬНИХ КАПЕЛ ЗАХІДНОГО ПОДІЛЛЯ У 1940 – 1960-Х РОКАХ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 30–35. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1020

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ

Схожі статті

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.