БАЛЬНА ХОРЕОГРАФІЯ У КРАЇНАХ ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ КІНЦЯ ХVII – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ

  • Тетяна Павлюк Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-3940-9159
Ключові слова: бальна хореографія, бальний танець, конкурсний танець.

Анотація

Мета статті полягає в аналізуванні історичних процесів розвитку бальної хореографії у Південній Америці, кінця ХVII – поч. ХХІ ст. Вперше здійснено спробу наукового дослідження актуальних питань проблематики розвитку бальної хореографії у Південній Америці, кінця ХVII – поч. ХХІ ст. Висвітлено особливості історичних процесів розвитку бальної хореографії у Південній Америці кінця ХVII – поч. ХХІ ст. Загальними особливостями латиноамериканської програми є відсутність щільного контакту між виконавцями (тут здебільшого зберігається контакт рук, дозволена відстань піж партнерами, а також елементи сольної танцювальної імпровізації) та більш розкутий зовнішній вигляд (короткі, відкриті сукні та костюми по фігурі). Доведено, що бальна хореографія у країнах Латинської Америки є складовою культурного життя, існуючи у всіх своїх формах – як соціальні танці, сценічна хореографія, як спортивно-конкурсний рух. Встановлено, що Латиноамериканський регіон є батьківщиною багатьох танцюристів екстра-класу. Мультикультурне середовище та національні традиції сприяють підготовці фахівців–хореографів, які блискуче опановують і близькою за пластикою латиноамериканською програмою, і європейськими танцями.

У країнах Латинської Америки працюють й відділення компанії Arthur Murray International, Inc. Танцювальні класи Артура Мюррея розташовані у Пуерто–Рико, Мексиці, Перу та Бразилії.

Біографія автора

Тетяна Павлюк, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ, Україна

доктор мистецтвознавства, професор

Опубліковано
2022-06-06
Розділ
ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ