ПОЛІХРОМІЇ В ДИЗАЙНІ ІНТЕР’ЄРНОГО СЕРЕДОВИЩА ЦЕРКОВ (НА ПРИКЛАДІ МОНУМЕНТАЛЬНИХ СТІНОПИСІВ МОДЕСТА СОСЕНКА)
DOI:
https://doi.org/10.35619/ucpmk.v34i34.338Ключові слова:
стінописи, богословсько-літургійна інфраструктура, простір, Модест Сосенко, дизайн інтер’єру сакрального простору.Анотація
Розглянуто досвід та тенденції проектування інтер’єрних просторів у сакральній архітектурі першої чверті ХХ ст., їх образно-стилістичні особливості як нової формації поліфункціональних громадських об’єктів у сучасному суспільстві, де аналітична історіографічна база генерує забезпечення нових форм духовної діяльності і поглиблення концептуально-естетичної ерудиції людини; проаналізовано особливості формування сакрального інтер’єру залежно від призначення та процесів, які в них відбуваються; розроблено класифікацію богословської інфраструктури за посередництвом монументальних стінописів М. Сосенка (1875–1920 рр.) у конкретних церковних інтер’єрах; встановлено зв’язок між образно-стилістичними та функціональними складовими в контексті формування просторового середовища за особливим принципом «ієротопії».