ПРИНЦИПИ ІКОНІЧНОСТІ В ІКОНОГРАФІЧНОМУ ОБРАЗІ
Анотація
Порушується проблематика методологічних засад іконології, пов’язаних зі створенням іконографічного образу.
Підхід до ретрансляції іконічних принципів формується за допомогою розрізнення двох категорій образів – образу-
двійника і образу-знака. Визначено, що світ умоглядних ейдосів не сприймається чуттєво і в цьому сенсі образ-двійник,
зображальність якого полягає у мімезисі, не може транслювати ноетичний досвід. Натомість відзначено, що через
образ-знак умоглядні категорії і абстрактні явища оприявлюються у зримих формах сприйняття, адже у своїй структурі
він містить дистанцію між образом і прототипом, умоглядним і чуттєвим світами, яка долається за допомогою
іконічних принципів, певні методи застосування яких наведено у запропонованій науковій праці.