ОБРАЗ ЛЕГЕНДАРНОЇ МУЛАН У ПОЛОТНІ ЛЮ ХАНЛІ «МУЛАН СІ» ДЛЯ СОЛО ЯНЦИНЯ ТА АНСАМБЛЮ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ

  • Жень Цзяці Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка
Ключові слова: Янцзинь, Лю Ханлі, музична мова, жанр, фольклор, програмність, композитор.

Анотація

Окреслено спосіб відтворення одного із зразків китайського героїчного епосу – легенди про Мулан в ансамблевій інструментальній композиції Лю Ханлі «Мулан Сі» для соло Янциня та ансамблю народних інструментів. Опора митця на фольклорні першоджерела надала твору розповідного характеру в плані музично-виражальних засобів.

Детальний розгляд масштабного твору дав можливість визначити архітектонічні та композиційно-драматургічні особливості полотна. Виявлено, що літературна програма твору, на яку вказують заголовки кожної частини, доволі опосередковано відображена в музиці.

Аналіз музичної мови митця Лю Ханлі у композиції «Мулан Сі» продемонструвала вдале поєднання митцем європейської музичної мови та національної фольклорної основи.

Біографія автора

Жень Цзяці , Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка

аспірантка кафедри історії музики факультету оркестрових інструментів

Опубліковано
2023-06-10
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ