ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ У ДИЗАЙНІ ОДЯГУ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ ст.
Анотація
Охарактеризовано феномен інтертекстуальності в культурі постмодернізму. Розглянуто загальнокультурні,
естетичні і художньо-проектні передумови, сутність, функції, основні типи, прийоми і засоби інтертекстуальності в
дизайні одягу другої пол. ХХ – початку ХХІ ст. Визначено образотворче і формотворче значення інтертекстуальності у
творчості провідних світових дизайнерів і творчо-пошукових стратегіях Будинків Мод (Yves Saint-Laurent,
Gianni Versace, Gianfranco Ferre, John Galliano, Alexander McQueen, Ann Demeulemeester, Naeem Khan, Gabriele
Colangelo, Jeremy Scott, Світлани Тегін, Carven, Valentino, Andrew Gn), заснованих на інтеграції у дизайн одягу текстів
образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва, архітектури, фотографії, літератури шляхом цитування,
ремінісценцій, алюзій, стилізації.