ВОКАЛЬНИЙ ЦИКЛ Б. ФІЛЬЦ «ПЕРЕЛИВИ БАРВ» НА ВІРШІ С. ГОРДИНСЬКОГО : ПРИНЦИПИ СПІВВІДНОШЕННЯ МУЗИКИ І СЛОВА

Автор(и)

  • Олександра Німилович Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, м. Дрогобич https://orcid.org/0000-0003-1795-9288

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpm.vi44.617

Ключові слова:

Богдана Фільц, Святослав Гординський, Ігор Соневицький, вокальний цикл «Переливи барв», солоспів, синтез поезії й музики, музично-поетична цілісність.

Анотація

Розглянуто історію створення й образну специфіку вокального циклу Б. Фільц «Переливи барв» на вірші С. Гординського з присвятою І. Соневицькому. Висвітлено принципи взаємодії поетичного слова і музики, розкрито особливості засобів музичної виразності й звукопису, застосованих композиторкою. Зосереджено увагу на природі співвідношення вокальної і фортепіанної партій для досягнення цілісності вокального циклу.

Біографія автора

Олександра Німилович , Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, м. Дрогобич

доцент кафедри музично-теоретичних дисциплін та інструментальної підготовки

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-10

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ