«ПУРИТАНИ» В. БЕЛЛІНІ В РІЧИЩІ ЖАНРОВО-СТИЛЬОВОГО СИНТЕЗУ РОМАНТИЧНОЇ МУЗИЧНОЇ ДРАМИ
DOI:
https://doi.org/10.35619/ucpm.vi44.614Ключові слова:
італійська опера першої половини XIX століття, музичний театр В. Белліні, «Пуритани» В. Белліні, опера-seria, французька лірична трагедія, «романтична драма бельканто».Анотація
Зосереджено увагу на типологічних ознаках італійського музичного театру першої пол. XIX ст., його жанровій, сюжетно-смисловій специфіці та інтонаційно-драматургічних характеристиках, орієнтованих на духовно-смислові настанови Рісорджименто. Виявлено особливості жанрово-стильового синтезу «романтичної драми бельканто» та особливості її інтонаційної мови. Обґрунтовано поетико-інтонаційну своєрідність опери В. Белліні «Пуритани», що виникла на перетині традицій італійського музичного театру XVII–XVIII ст. і французької ліричної трагедії, водночас, передбачивши духовно-етичний потенціал романтичної музичної драми середини та другої половини XIX ст.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-06-10
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ