БАЛЕТ «TRACES» МАКСИМА ШАЛИГІНА – ВТІЛЕННЯ СЕМАНТИКИ ЮРОДСТВА
DOI:
https://doi.org/10.35619/ucpm.vi36.423Ключові слова:
балетна творчість М. Шалигіна, юродство, інтертекстуальність, жанрово-інтонаційна специфіка.Анотація
Уперше здійснено дослідження маловідомого балету сучасного українсько-нідерландського композитора
Максима Шалигіна «Traces» крізь призму семантики юродства. Визначено прийоми авторської роботи з
символікою юродства, яка проявляється як на жанрово-інтонаційному рівні (ламентозність за участі глосолалії,
алюзія до культових наспівів, звернення до системи фольклорних дитячих жанрів), так і на рівні
інтертекстуальних зв’язків: у заголовках, присвятах, текстових алюзіях.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-09
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ