БАЛЕТ «TRACES» МАКСИМА ШАЛИГІНА – ВТІЛЕННЯ СЕМАНТИКИ ЮРОДСТВА

  • Вероніка Зінченко Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського, м. Київ http://orcid.org/0000-0001-8607-3582
Ключові слова: балетна творчість М. Шалигіна, юродство, інтертекстуальність, жанрово-інтонаційна специфіка.

Анотація

Уперше здійснено дослідження маловідомого балету сучасного українсько-нідерландського композитора
Максима Шалигіна «Traces» крізь призму семантики юродства. Визначено прийоми авторської роботи з
символікою юродства, яка проявляється як на жанрово-інтонаційному рівні (ламентозність за участі глосолалії,
алюзія до культових наспівів, звернення до системи фольклорних дитячих жанрів), так і на рівні
інтертекстуальних зв’язків: у заголовках, присвятах, текстових алюзіях.

Біографія автора

Вероніка Зінченко , Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського, м. Київ

аспіранта

Опубліковано
2021-05-09
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ