СЦЕНОГРАФІЧНІ ШКОЛИ УКРАЇНИ ХХ СТОРІЧЧЯ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО ОБЛИЧЧЯ ТЕТЯНИ МЕДВІДЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpm.vi36.409

Ключові слова:

сценографія, сценографічна школа, Тетяна Медвідь, Борис Косарєв, Вадим Меллер, Лесь Курбас, Данило Лідер, метод перетворення, дієва сценографія.

Анотація

Уперше висвітлюється специфіка формування творчої особистості українського сучасного сценографа Тетяни Медвідь у контексті впливу на її особистість трьох шкіл української сценографії. Становлення Т. Медвідь, як сценографа, відбувалося в другій половині ХХ сторіччя, а її театральні проекти були створені в системі образотворчої
режисури. Дослідження впливу сценографічних шкіл України на формування творчої особистості митця важливе як для висвітлення феномену творчості Т. Медвідь, так і для усвідомлення традицій національної школи сценографії.

Біографія автора

Наталія Руденко-Краєвська, Львівська національна академія мистецтв, м. Львів

старший викладач кафедри монументального живопису

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-09

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ