СТАНОВЛЕННЯ ПРИКЛАДНОЇ АНАТОМІЇ В КОРОЛІВСЬКІЙ АКАДЕМІЇ ЖИВОПИСУ ТА СКУЛЬПТУРИ У ФРАНЦІЇ

  • Анастасія Мельничук Національна академія образотворчого мистецтв та архітектури, м. Київ http://orcid.org/0000-0001-9930-1652
Ключові слова: Королівська Академія живопису та скульптури, реформа Шарля Лебрена, остеологія, міологія, прикладна анатомія, художня анатомія, екорше.

Анотація

Розглянуто проблематику вивчення прикладної анатомії у Королівській Академії живопису та скульптури (Франція) упродовж другої пол. XVII – XVIII ст., запровадження нових методик викладання цієї дисципліни, авторський внесок до неї передових педагогів цієї доби. Прослідковано і виявлено шлях становлення і розвиток художньої анатомії в Королівській академії живопису та скульптури, її вплив на академічну систему в еволюційному розвитку стильових віх (класицизм, рококо, неокласицизм). Досліджено зразки анатомічних інспірацій даної дисципліни від греко-римської пластики до трактатів Андреаса Везалія, розглянуто феномен екорше. Особлива увага приділяється провідним науково-теоретичним посібникам та рукописам з художньої анатомії. Підкреслюється важливість художньої анатомії для засвоєння фундаментальних художніх знань у Королівській академії живопису та скульптури.

Біографія автора

Анастасія Мельничук, Національна академія образотворчого мистецтв та архітектури, м. Київ

аспірантка кафедри теорії та історії мистецтв, викладач

Опубліковано
2021-05-09
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ