ГОЛОГРАФІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ СЦЕНІЧНИХ РОЗВАЖАЛЬНИХ ВИДОВИЩ

Автор(и)

  • Тетяна Совгира Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpm.vi26.40

Ключові слова:

голограма, проекція, голографія, сцена, зображення, метод, світло

Анотація

Стаття присвячена вивченню специфіки використання голографічного проектування зображень в умовах сценічного простору. У роботі застосовано загальнонаукові та конкретнонаукові методи: аналітичний – в аналізі філософської, мистецтвознавчої, культурологічної літератури з теми дослідження; історичний – для з’ясування етапів становлення голографічного проектування як мистецького явища; теоретичний – для з’ясування сутності поняття, його складової та специфіки залучення у сценічний простір; порівняльно-типологічний – для виявлення рис подібності і відмінності сценічного й візуального мистецтв як видів мистецтва; концептуальний – при аналізі і характеристиці понятійно-термінологічної системи дослідження 

Біографія автора

Тетяна Совгира, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

кандидат мистецтвознавства

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-04

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ