ГОЛОГРАФІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ СЦЕНІЧНИХ РОЗВАЖАЛЬНИХ ВИДОВИЩ

  • Тетяна Совгира Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ
Ключові слова: голограма, проекція, голографія, сцена, зображення, метод, світло

Анотація

Стаття присвячена вивченню специфіки використання голографічного проектування зображень в умовах сценічного простору. У роботі застосовано загальнонаукові та конкретнонаукові методи: аналітичний – в аналізі філософської, мистецтвознавчої, культурологічної літератури з теми дослідження; історичний – для з’ясування етапів становлення голографічного проектування як мистецького явища; теоретичний – для з’ясування сутності поняття, його складової та специфіки залучення у сценічний простір; порівняльно-типологічний – для виявлення рис подібності і відмінності сценічного й візуального мистецтв як видів мистецтва; концептуальний – при аналізі і характеристиці понятійно-термінологічної системи дослідження 

Біографія автора

Тетяна Совгира, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

кандидат мистецтвознавства

Опубліковано
2019-09-04
Розділ
ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ