СИМВОЛ У ФОРМОУТВОРЕННІ ТОВАРНИХ ЗНАКІВ

Ключові слова: символ, товарний знак, стиль, символіка, стилістика

Анотація

Звернено увагу на потребу дослідження символіки товарних знаків, зокрема ролі символів у їх
формоутворенні. Наголошено, що символізація сприяє вираженню художнього образу і досягненню
функціональності знаку. Вказано, що у результаті композиційної і художньо-образної взаємодії стилістики та символіки формується візуальна виразність, гармонійність товарного знаку, його якісні характеристики.
Акцентовано на значенні композиції товарного знаку, вказано її категорії: художній образ, тектоніка і
композиційна структура. Звернено увагу на опозиційний характер ознак символіки і стилістики товарних знаків. Вивчення складових гармонійності товарних знаків дає змогу визначити особливості їх образно-символічного змісту і виявити сучасні стилістичні тенденції формування візуального середовища 

Біографія автора

Тетяна Шрамко, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

аспірантка

Опубліковано
2020-04-04
Розділ
ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ